poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Tajemnica.


Macio i Antonio składali wtedy nasze nowe, wielkie łóżko, takie dla czteroosobowej rodziny :).
Nagle Młody oderwał się od pracy i powiedział: Idę na chwile do Mamy coś jej powiedzieć.
Przyszedł, wdrapał się na kolana, przytulił mnie i usłyszałam dwa ulubione słowa: Kocham Cię.
Ja: Też Cię kocham Antosiu! Najbardziej na świecie!
Antek: Powiem Ci taką tajemnice - Kocham Cię tak jak cały wszechświat! Tylko nikomu nie mów tego, bo to jest właśnie ta tajemnica. Nie mów nikomu Mamo, jak bardzo.
Ja: Dobrze, a Tacie mogę to powiedzieć?
Antek: Tak, Tacie możesz, ale nikomu więcej nie mów, bo to przecież tajemnica.
Ja: Ok, a na blogu mogę o tym napisać?
A: Napisać możesz! Tylko nikomu nie mów.
Ja: A Babci mogę powiedzieć?
A: Babci możesz i Markowi też, tylko takim innym ludziom nie mów. Givusowi nie mów.



Foto - znów Szwagierka, czyli  heartsphoto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz