środa, 9 lipca 2014

Zamość... taki piękny.

W zeszłoroczne wakacje nadrobiliśmy wycieczkami za wszystkie poprzednie wspólne lata i jeszcze kilka do przodu :). Skoro na razie jestem uziemiona, pozostaje mi tylko wspominać sobie, kolejny raz przeglądać zdjęcia i cieszyć się, że tak wspaniale wykorzystaliśmy czas w 2013 roku, kiedy mieliśmy go dużo i nic nas nie ograniczało.

Na pierwszy rzut ruszymy wspomnieniami na wschód, bo już nie długo, rozpoczyna się kolejna edycja festiwalu Wszystko Gra w Zamościu. Jeśli ktoś ma czas 11-13 lipca polecam odwiedzić Zamość. Koncerty, projekcje filmowe, warsztaty, spektakle - tego tam nie zabraknie.
W tym roku będzie grał Jelonek, oj poskakałoby się, ale ja muszę na to jeszcze poczekać...

Z Antkiem nie wybraliśmy się na żadne koncerty, za to mamy obowiązkowe zdjęcie z gitarą :).
Poza tym cieszę się, że pokazałam moim chłopakom kolejne miejsce, które uwielbiam!

Antek zapatrzony na rynek w Zamościu.

Sprawdziliśmy, że wszystko gra. W tym roku na pewno też.

<3

Młodzi i piękni - oczywiście :)

Te kolory! No jestem zakochana!

Macio - centuś czai się na promocyjne koszulki :)



Dla zainteresowanych więcej informacji na: facebooku i stronie festiwalowej.


2 komentarze:

  1. Słońce za rok przyjedziecie może we czwórkę?:)
    A tegoroczne koszulki Wam przywiozę!

    OdpowiedzUsuń