sobota, 10 stycznia 2015

Antkowe mądrości.

Sytuacja jest taka: Macio chucha na stopy Antka, coby mu zagrzać trochę te lody przed spaniem. (Nie wiem. Czy wszyscy ludzie tak mają, że nie zasną z zimnymi stopami? Ja tak mam :)).

M: Aaaa, jestem smokiem! Chu ha, chu ha!
A: Nie tato, przecież nie ma ludzi smoków.
M: Nie ma? To niby jak Ci zagrzewam te stopy?
A: Ciepłym powietrzem.
M: Tak? A dlaczego to powietrze jest ciepłe?
A: Bo organizm jest ciepły.
M: Super! Nie dałeś mi się nabrać. Jesteś bardzo mądry.
A: Tak. A wiesz? Ja tego nie oglądałem w "Było sobie życie". (źródło Antkowych mądrości)
M: Chyba ja Ci kiedyś o tym wspominałem. 
A: Wiesz tata... Jak kiedyś będę dorosły i będę miał swojego synka, to też mu będę mówił takie mądre rzeczy. A nie jakieś głupoty.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz